ponedeljek, 10. september 2007

WACOM grafična tablica A5 GRAPHIRE 4 STUDIO XL

Se opravičujem ker nekaj časa nisem napisal nobenga novega posta ampak enostavno se mi ni dalo:/ Pa seveda še kakšen party je bil vmes in potem se mi je še manj zaželelo pisanja hehe:)
No pred kakšnim tednom sem si kupil svojo PRVO risalno tabelo:)
Stala me je dobrih 220eur(katerih mi ni žal).Moram rečt da je ta tabela enostavno zelo praktična in neverjetno idealna v vseh pogojih:) Seveda bi lahko si kupil kakšno bolšo tabelo vendar za začetek je da več kot dovolj;)

Evo nekaj statističnih podatkov:

Aktivno območje: 208.8 x 150.8 mm
Resolucija: 2000dpi
Hitre tipke: 2
Natančnost: +/- 0.5 mm
Vmesnik: USB, Dolžina kabla: 1.5m
Teža: 860g
Dimenzije Enote: 208x203.8x17.8mm (Š×GxV)

Specifikacija Peresa:

Občutljivost: 512 nians pritiska
Stranska gumba: 2
Teža: 12g
Dimenzije: 137 x 12 mm

Licenčna Programska oprema:
Adobe Photoshop Elements
NIK Color efex Pro 2.0

In še par slikic da vidite kako izgleda tale
stvarca:)


6 komentarjev:

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

waooo:) supr vidit tale zadevca. zdj pa tablo maš, talent tut, volje še preveč.... tk da risat dečko:P aja pa hvala za idejo pa incialke...:=)

Eagle pravi ...

Hehe anytime;)
Za risanje pa ja...treba se naučut haha oz. navadit:P

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

ja oz. rab človk talent, ki ga meni močno primankuje:)

Drax pravi ...

zdej mi pa nared logo za na blog
besedilo : DRAX

Eagle pravi ...

Bom naredu čim utegnem:P

rokkopina pravi ...

reče se tabla, ne tabela..