torek, 13. november 2007

Gib- Strip

Jap tko kot naslov vam vse pove:)
Sam bom naredil 4-5 stranski strip za Gib čeprav je na začetku bilo planirano kar 6 strani vendar mi ni uspelo za prvi del Gib-a narediti obeh strani:/ seveda za na blog bo najbrs kar 6 stranski;)
Nisem pa ga naredil ker nism bil sposoben (partys,raining days,lenoba,učenje ma vsega boga blo)

Torej strip sem narisal sam vendar glede besedila sta mi pa pomagali Nina in Klara :) Thx obema;)



8 komentarjev:

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Hudo si toŁe narisu..=P

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

eiiii zakon Matej:)
prečudovite slikice + odlična zgodba
+ najlepše ime na svetu:Nina = NORO DOBR:)

кαтє●● pravi ...

nice... =)

Drax pravi ...

pomoje je to medo
on gre vedno na WC v šoli
hahaha

Eagle pravi ...

Jah po mojem tud hehe

Matej pravi ...

Rečmo da je vredi narisno, ampak Gimnazija Brežice še vedno suxa. ;)

Eagle pravi ...

Ja gimnazija kot ustanova suxa...sam ljudi noter v njej pa ne;) pa tud eni profesorji ne:P

Matej pravi ...

Pa pozabu si rečt, da mate boljšo avtobusno ka mate direkt pred šolo.
Mi v Krškem mormo hodit še 40m do vhoda. <_<