torek, 10. junij 2008

Dolgcajt






Evoga vračam se z nekaj novimi slikcami;) enjoy.

11 komentarjev:

spelupola pravi ...

Ka ti to delaš al kaj?

Azeem pravi ...

Seveda da to dela naš dolgo-trdi Bosak.

Izpostavit treba sam da dela to pod vplivi halucigenov, ker je vsem jasno da 150 kilski jazbeci ne obstajajo.

PS: Bosak, mi dovoliš da prilepim link do ene tvoje slike, ko si je ujet na počitnicah v Kambodžiji?

Azeem pravi ...

Matej "imamvečjegatičakottipatvojfoterskupi" Bosak mi je dovolil da prilepim link do slike:


Klikni tukaj da prideš do eksluzivne slike Bosaka med počitnicam v Kambodžiji!

Eagle pravi ...

za Grounded:
Ja jst to delam...Pa kdaj pa kdaj se neki arči pritožuje pa vštuli kej noter...
za Azeema:
1.Ta jazbec obstaja!!!Priznam da ni iz našega planeta vendar je moj šef Arči the teleported doggy šu skozi Star(e) Gate in ga prpelal samo zame!!!!

Azeem pravi ...

Aha...se opravičujem ker sem prigovarjal. Sedaj mi je cela situacija kristalno čista kot kristal. Se posipam s pepelom, vržem pesek v oči in spijem 2 deci brezdomčevega urina.

Arči for president!

spelupola pravi ...

FUJ!

Azeem pravi ...

Ma če daš noter velik limone sploh nima tak okusa po urinu...samo sečni kamni se znajo za zobmi zatankt.

spelupola pravi ...

hjo..kak ti znaš bit nagravžen, IJU, še enkrat

Azeem pravi ...

Ja tako je življenje...včasih okusno in lepo kot sladoled s smetano in češnjo na vrhu, včasih pa tako nagravžno da bi si raje odrezal tiča in ga vrgel v reko.

uporabljal sem prispodobe

Anonimni pravi ...

ej bosak. Oblubu si mi da me boš enkrat narisu... Kumi čakam :P Vidim da si talentiran

tejuška pravi ...

se strinjam z vsemi pohvalami kr me je strah da bom vidla kako podobno sliko k jo je pokazu azeem...ampak z mojo glavo pa s tvojim podpisom spodi :D